Verzenden & retourneren

Verzenden & retourneren

Wij doen ons best om de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Echter lukt het ons niet altijd om dit na te komen, soms kan door omstandigheden de afhandeling van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hiervan natuurlijk zo spoedig mogelijk op de hoogte.

Leveringen verlopen via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet altijd garanderen.

Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website van PostNL

Let op! Wij zijn niet verantwoordelijk voor het leveren van uw pakket. Mochten er vragen zijn over uw pakket, neem gerust even contact met ons op en wij helpen u graag verder.

 

Ons bezorgschema voor leveringen in Nederland met PostNL:

Tijdstip bestellen: Voor 15:00 uur Na 15:00
Maandag Levering op dinsdag Levering op woensdag
Dinsdag Levering op woensdag Levering op donderdag
Woensdag Levering op donderdag Levering op vrijdag
Donderdag Levering op vrijdag Levering op zaterdag
Vrijdag Levering op zaterdag Levering op dinsdag
Zaterdag Levering op dinsdag Levering op dinsdag
Zondag Levering op dinsdag Levering op dinsdag

** Geen pakket bezorging op nationale feestdagen.

 

Tarieven Nederland

Verzendmethode Verzendkosten Gratis verzenden
Standaard verzending PostNL € 4,95 v.a € 50,-
Ophalen bij PostNL ophaalpunt € 4,95 v.a € 50,-

 

Tarief EU (geen importkosten)

Landen Verzendkosten Gratis verzenden
België € 5,95 v.a € 60,-
Bulgarije € 23,50 v.a € 230,-
Cyprus € 24,95 v.a € 250,-
Denemarken € 11,95 v.a € 120,-
Duitsland € 5,95 v.a € 60,-
Estland € 20,95 v.a € 210,-
Finland € 15,50 v.a € 155,-
Frankrijk € 11,50 v.a € 115,-
Griekenland € 23,50 v.a € 230,-
Hongarije € 16,50 v.a € 165,-
Ierland € 15,50 v.a € 155,-
Italië € 11,95 v.a € 120,-
Kroatië € 24,95 v.a € 250,-
Letland € 20,95 v.a € 210,-
Litouwen € 20,95 v.a € 210,-
Luxemburg € 8,95 v.a € 90,-
Malta € 11,95 v.a € 120,-
Nederland € 4,95 v.a € 50,-
Oostenrijk € 11,95 v.a € 120,-
Polen € 16,50 v.a € 165,-
Portugal € 14,95 v.a € 150,-
Roemenië € 19,50 v.a € 195,-
Slovenië € 16,50 v.a € 165,-
Slowakije € 16,50 v.a € 165,-
Spanje € 14,95 v.a € 150,-
Tsjechië € 16,50 v.a € 165,-
Verenigd Koninkrijk € 9,25 v.a € 90,-
Zweden € 15,50 v.a € 155,-

 

Tarief Non-EU (houd rekening mee met eventuele invoerkosten als invoerbelasting/ import tax)

Landen Verzendkosten Gratis verzenden
Albanië € 24,95 v.a € 250,-
Andorra € 24,95 v.a € 250,-
Bosnië & Herzegovina € 24,95 v.a € 250,-
Faeröer Eilanden € 24,95 v.a € 250,-
Gibraltar € 24,95 v.a € 250,-
Groenland € 24,95 v.a € 250,-
IJsland € 24,95 v.a € 250,-
Kosovo € 24,95 v.a € 250,-
Liechtenstein € 24,95 v.a € 250,-
Macedonië € 24,95 v.a € 250,-
Moldavië € 24,95 v.a € 250,-
Monaco € 24,95 v.a € 250,-
Montenegro € 24,95 v.a € 250,-
Noorwegen € 24,95 v.a € 250,-
Oekraïne € 24,95 v.a € 250,-
San Marino € 24,95 v.a € 250,-
Servië € 24,95 v.a € 250,-
Turkije € 24,95 v.a € 250,
Vaticaanstad € 24,95 v.a € 250,-
Zwitserland € 24,95 v.a € 250,-
Rest of Europa € 24,95 v.a € 250,-
* Asia € 35,95 v.a € 360,-
* United States (USA) € 35,95 v.a € 360,-
* Rest of the World € 35,95 v.a € 360,-

 

Verzendproces

Het verzendproces van Xè Xi Xè verloopt via de onderstaande stappen:

  1. Uw bestelling wordt bij elkaar gezocht in ons magazijn.
  2. Uw bestelling wordt gecontroleerd op volledigheid.
  3. Uw bestelling wordt netjes en goed verpakt.
  4. Uw bestelling wordt aangemeld bij de vervoerder, u ontvangt van ons een track & trace code.
  5. Uw bestelling wordt afgegeven aan de vervoerder.
  6. Uw bestelling wordt bezorgd op het door u opgegeven afleveradres of
  7. Uw bestelling wordt bezorgd op het door u gekozen PostNL ophaalpunt/ DPD pickup parcelshop 

Let op!: Bij het ophalen van uw pakket bij een ophaalpunt, dient u zichzelf te legitimeren. Dus neem een geldige identiteitsbewijs mee.

 

Ontvangst van uw bestelling

Controleer direct na ontvangst van de bestelling of het onbeschadigd en compleet is geleverd. Als dit niet het geval is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op om dit te melden. Bij beschadiging stuur dan een vorm van bewijs (beeldmateriaal) naar ons.

 

Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen

Het kan zijn dat dit wordt tegengehouden door het spamfilter van uw e-mailprogramma, de verzendbevestiging kan daardoor in de spambox terecht zijn gekomen. Wij adviseren u om uw spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Controleer ook altijd of u de juiste e-mailadres heeft ingevoerd.

 

Alternatief adres bestelling

U kunt uw bestelling op een ander adres dan uw factuuradres laten bezorgen. Onder ‘mijn adresgegevens’ heeft u de mogelijkheid om uw factuuradres en afleveradres op te geven. Dit kunt u te allen tijde aanpassen. Hierdoor hebt u de vrijheid om bijvoorbeeld de ene keer uw bestelling te laten bezorgen bij u thuis en de volgende keer op het kantoor. Als u uw bestelling bij u op het kantoor laat afleveren, zorg er dan voor dat u het juiste adres met eventuele nummertoevoeging invult.

 

Missende artikelen bij bestelling

In het geval dat u één of meerdere artikelen heeft besteld, maar deze artikelen niet heeft ontvangen, dan kunt u het beste even contact met ons opnemen, wij helpen u graag verder.

 

Verkeerd artikel ontvangen

In het geval dat u één of meerdere artikelen heeft ontvangen die u niet heeft besteld, dan kunt u het beste contact met ons opnemen, wij helpen u graag verder.

 

Bedenktijd

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer worden geretourneerd. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product te retourneren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via customerservice@xexixe.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour is ontvangen.

Retourneren vanuit België, Duitsland of andere EU landen, stuur ons dan een e-mail met uw contactgegevens naar customerservice@xexixe.nl. Wij helpen u graag verder.

← Keer terug naar de backoffice    EU Gecertificeerd / Gratis verzending v.a € 50,- (NL) Verbergen