Klantenservice
1 1. Bestelling
1.1 Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen en nu?

Na het voltooien van uw bestelling ontvangt binnen enkele minuten een bevestigingsmail in uw mailbox. Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer dan of deze per ongeluk in uw spam box terecht is gekomen. Mocht u daar geen bevestigingsmail aantreffen, neem dan even contact met ons op, wij helpen u graag verder.

2 2. Verzenden & Retourneren
2.1 Kan ik het product(-en) retourneren of ruilen?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer worden geretourneerd. Mocht u gebruik willen maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de retourneringskosten van uw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via customerservice@xexixe.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

3 3. Houdbaarheidsdatum
3.1 De producten lijken over datum te zijn, wat nu?

Controleer de houdbaarheidsdatum van het product, deze worden meestal in het Engels weergegeven.

 

Op sommige Koreaanse producten staan twee data vermeld, de  productiedatum en de vervaldatum. Deze data kunnen/ worden in onderstaande Koreaanse karakters weergegeven:

제조 = Productiedatum
까지 = Vervaldatum

De getallen van de datum wordt als volgt weergegeven:

Jaar / Maand / Dag   (in plaats van Dag / Maand / Jaar)

 

Mochten uw producten toch over datum blijken te zijn, neem dan a.u.b. zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij u verder kunnen helpen.

4 4. Klachten
4.1 Heeft u een klacht?

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar customerservice@xexixe.nl. Leidt dit niet tot een gepaste oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webshop Keurmerk. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Neem contact op
* Verplichte velden
← Keer terug naar de backoffice    EU Gecertificeerd / Gratis verzending v.a € 50,- (NL) Verbergen